Benim doktorum bebeğin son aylarda daha fazla kilo aldığını söyledi bu yüzden ilk başlarda gelişim geriliği gibi bişe söylemediği sürece doktorun 3. Tremester a kadar dert etme. 3. Tremester da da yumurta, kaşar peynir, ciğ badem, ceviz, hindi, balık tuketmemi tavsiye etti. Sağlıkla bebisini kucağına alman dileğiyle ❤️