Taze1anne haftama giriyorum hala oğlumun net bir ismi yok 😣 Aslan olacak gibiydi ama benim içime çok sinmedi ben daha değişik, çok duyulmayan bilinmeyen modern ve nadir duyulan bir isim arayışındayım. El birliğiyle artık oğluma ismini verelim mi teyzeleri 😣🥰
whitedream Taze1anne seçtiğiniz isimler güzel bende karar veremedim bakınca🙈 nasip olursa Tuna düşünüyoruz bizde
honeysmom Taze1anne Oğlum olursa Göktürk koyarım diye düşünüyordum ama kızçem olucak 🤗 Size de fikir olsun Göktürk
Taze1anne Funda1999 Allah gönlünüze göre versin inşallah 😇 Bende beğeniyorum ama nedense her beğendiğim isimden daha güzeli var mıdır arayışı içinde olup karar veremiyorum 😣
Funda1999 Taze1anne sağol canım sen yinede arayış içinde ol sonra içinde kalmasın inşallah beğendiğin bir ismi bulursun canım 🤗😊💕
Defne34 Bende 31.haftamdayım hala ısım bulamadım Alparslan dusunuyorduk ama herkes cok agır ve uzun bır ısım oldugunu soleyınce vazgctım ben de bu ısımleri dusundum metehan kutay göktürk arda güney burak karan sizce hangısı guzel
Baharize Defne34 Ben Alparslan koycam. Hafif bi isim olacagina agir bi isim olsun 😂 ismi duydukca asik oluyorum.
Taze1anne Defne34 bence bunların içinde en güzelleri Kutay ve Arda. Kutayı seçenek olarak eşime söylemiştim beğenmedi ama bence çok güzel isim. 🤌🏻
aysecunarr Zeynepp97 benim oğlumun adı da çınar çok guler yuzlu herseye guluyor hic tanımayan insanlar bile seviyor cok sevilen bir bebek oldu mahallede bile gülen bebek der oldular cok sıcak kanlı bir cocuk 😊
Zeynepp97 aysecunarr Yaa ne güzel maşallah bizimki de öyle sevimli güler yüzlü olur inşallah Rabbim bahtlarını güzel eylesin inşallah 😍
Deren_1988 Alaz nasıl ? Benim hoşuma gitmişti ama anlamından dolayı vazgeçtim. Tek içime sinen Kıvanç onun dışında ben de aynı şekilde daha güzeli var mı diye net işte bu dediğim isim yok ama kız olsaydı seçenek çoktu, nasibimde yokmuş kız evlat😪
Taze1anne elfmoom Sanırım Deniz olacak 🤭 Aslan ile Deniz arasında kalmıştık, eşimle kura çektik senin çektiğini seçelim dedim Deniz çıktı 🥰