Kızlar 40+3 haftalığım doğuma son günlerim, 26 haftadan beri bebeğimin kol ve bacak geriliği var gelişiyor ama geriden geliyor küçük diyorlar. Anne ve baba olarak çok uzun değiliz ama üç aydır neler çektim üzüntüden, doğumda ne ile karşılaşam bilmiyorum. Benim durumum da olan var mı veya çevrenizde bu durumu yaşayan? Bebekleri sağlıklı mıydı??