Ben 13. Ve 15. Haftalar arası çektim o agriyi çok kötüydü gerçekten korkumdan dişçiye gitmedim kendi doktoruma sordum oda dis muayeneninizi yaptırın dedi dis doktoruna gidince çürük dolgu yapmamız lazım ama hamile olduğunuz için doktorunuzdan işlem yapabilicegimize dair yazılı kagit getirin dedi doktorum muayene etti ultrasondan sonra yazdı imzaladı gittim tekrar dişçiye dolgumu yaptırdım bitti çok şükür