Kızlar merhaba 8 haftalık hamileyim ve aşırı derecede hazımsızlık var çok afedersiniz gaz sorunum var büyük idrarımı yapamıyorum heralde diyorum doktor ferrozinc diye bir ilaç verdi Demir eksikliği için bundan mı acaba kullanan var mı veya ne yapmam gerek kayısı ve çayı bişeye yaramadı🙈