Elfcems Bana eczanedeki kadın dalin alma içerisinde farklı kimyasallar var o da bebeğe zararlı dediği için mustelanın aldım o da indirimli haliyle 35 tl ydi. Ama genel olarak çok pahalı şampuanları bakalım deneyip görücez. Dalinide çocuk doktoruna sorup öğrenicem sonra.