mhtpmhtp ben aynı durumu yaşadım canım sınırın üzerindeydi. Şeker testim yapıldı çıkmadı. Doktor bi süre diyete girmemi önerdi. Tatlıyı falan kestim. Bi aya normale döndü suyum. Şuan hiçbir sıkıntı yok. O zaman da sorun teşkil etmez ama ağrı yapar kendini yorma, eğilme, uzanma demişti doktorum. Yani suyum fazla olduğu için suyunu patlatacak hareketlere dikkat et demişti. Sende içini ferah tut o kadar önemli bişey değil ve normale dönebiliyor