Mavikelebek 35 hafta 2 günlüğüm bugün usgde baktı Dr bebek dönmemiş dedi tersten geliyormuş sezeryan olur bu gidişle ama içerde rahat oynuyor 3 haftaya kadar dönedebilir dedi aranızda böyle olan var mı🙃🙃🙃 ( o kadarda normale hazırdım )
Sevgiyuvasi Mavikelebek ahh canım 38 haftalık benimde ve hala ters dönememiş bir türlü de dönmeye niyeti yok cuma kontrolüm var zaten donmezse sezaryanla alicam dedi bende senin gibi normale çok alıştırmıştım ama kısmet bakalım
tomurcukannesi Mavikelebek yani bi gecede dönebiliyolar net bi zamanı yok onun bildiğim kadarıyla☺️ 29. Haftamın son günü girdim ultrasona başı aşağıda dedi doktor. Keyifleri ne zaman isterse dönüyolar☺️
Bahar54 Mavikelebek aynen benimde öyle. Dondurmek icin manevralar var ama cesaret edemiyorum kordon dolanir bisey olur diye :(
Zhrnc Mavikelebek kuzenimin eşi daha bi kaç ay öncesinde doğum yapacağı gün dönmüştü O ana kadar beklediler sezeryana alınacaktı bi kaç saat daha durmak istedi ve normal doğum pozisyonunu aldı bebek
Mavikelebek Sevgiyuvasi hayırlısı gerçekten 😇😇😇 o kadar nasıl doğurucam stresine girerken bu daha kötü oldu sezeryan olursakda rabbim tezinden şifa verir inşallah zor diyorlar Doğum sonrası dönem için ☺️☺️
Cansusn Selam benim de durumun ayni. 36+5 hAftalik oldum hala donmedi ve Bu saatten sonra zormus.. saglikla dogsunlar da en buyuk derdimiz bu olsun 🙏🏻
Mavikelebek tomurcukannesi benim de asıl gece bakması lazım karnımı lunapark sanan bir tatlış var 😀😀durmuyor durmakta istemiyor anlaşılan bu gidişle dünyaya gelmekte istemiyor 7/24 servis hoşuna gitti heralde😅
Sevgiyuvasi Mavikelebek evet canım sezaryan sonrası insan çok düşünüyor gerçekten o zorlu süreç gerçi insandan insana değişiyor iyileşme süreleri
Mavikelebek Bende suyu yerinde olduktan sonra beklemeye karar verdim yani sağlıklı olduktan sonra doktor sezeryan dönmez desede bekliyim ne zararı olabilirki
Tugbaumit Mavikelebek Benimde dönmedi hiç 37+2 de mecburi sezeryan oldum 34.e kadar doğum pozisyonu alırmış almazsa dahada dönmez diyorlar ama dönende oluyomuş inşAllah hayırlısı olsun hakkınızda
Didemalkanendik 36 haftadayım bnmde ters dr um son ana kadr dönebilir dedi ama dönse de dönmese de ben sezeryan olucam zaten