merveees bbusraa06- instagramda takip ettiğim anneler omron almış memnunlarmış ben de omron aldım cıvalı olanlardan
Elika0 Ben trendyolda xs diye bi marka var 3000 yorumda 5 üzerinden 4 puan almış. Arkadaşımda aldı çok memnun fiyatı çok makul ben ondan alıcam indirimde 65₺ galan oluyor link bıraktım bakmak isteyen olursa https://ty.gl/u23i3e93d6