FatmaUnal Merhaba anne adaylari gebelikde travazol kullanilirmi kullanan varmi sali gunu kontrolum. Mantardan dolayi bitek bu krem iyi geliyodu.
Asyaveannesi36 FatmaUnal ya ben sağlık ocağındaki doktoruma sordum ben önermiyorum içinde kortizon olduğu İçin dedi 🤦🏻♀️
Hhfff 24 haftalık gebeyim Bana doktorum idrar yolu enfeksiyonu olduğumda kullanabilirsin dedi gece bir defa kullanıyordum ben
FatmaUnal Hhfff bende 24 haftalik tam idrar yolu enfeksiyonuda var hamileligin basindan beri dusuyo cikiyo surekli.mantarda hic gecmedi 2 gundur cok feci kasinti deli oldum randevum sali gunu. Travazol kullanabiliyomuyuz diye emin olamadim.