Gayurenise Merhaba canım anneler bebeğinde gelişim geriliği yaşayanlar bu süreci nasıl atlattınız ? Gerilik olup sonradan haftasını yakalayan düzelen bebişler oldumu ? Çok endişeliyim cevaplarınızı bekliyorum
Nigarhacizade Gayurenise Bende bekleyeyim 🥺🙏🏻bizde de 2hafta var göbek çevresinde. O yüzden doktor 3hafta olursa sezeryanla alcaz dedi. 34 haftalik hamileyim 🙏🏻Sebebi Yokmuş. Suyum da gayet iyi kan akışı da normal. Sebepsizce böyle
Merveelisa Gayurenise 29 dayken iki hafta gerilik vardi kilosu düşüktü bir hafta çok dikkat ettim hiç yerimden kalkmadim sürekli soluna yat dedi doktor hep araştırdım ne yazıyorsa yedim haftaya gelişimi de kilosu da tam uyumlu hale gelmişti çok şükür
Gayurenise Nigarhacizade bence başka doktorada görünün benim genel olarak gelişim geriliği var doktor sadece göbek çevresinde olsaydı kılo almamış minyon bir bebek olacak derdim dedi bizim plesanta direnç gösteriyor bebeğe besin geçisi olmuyormuş
Nigarhacizade Helpmee Evet Çünki göbek çevresi geriliği ciddiymiş. Gelişememesi çocuğun kalbini durdura bilirmiş dedi
yigitege_annesi Gayurenise dokrort mu deid gelişimi yavaş benumd iki hafta geriden geliyor ama herşey nromal ilerliyor diyor
Papatya-Kokusu Gayurenise İlk gebeliğimde bende o sorunu yaşadım suyumda azdı 33 haftalık doğurdum oğlumu 31 le uyumluydu
Deletedmom54555 Gayurenise bizim de bir hafta gerilik çıktı . Şimdiye kadar hiç sorun yaşamamıştık herşey mükemmel gidiyordu 😓 32 haftalık 1550 gram çıktı kilosu . Plesanta da direnç oluşuyormuş doktorum öyle dedi . Sigaraya bağladı. Ama ondan önce grip olmuştum acaba korona oldum da pıhtı mı oluştu diyorum . Hafif atlatmıştım doktoruma da söylemedim bu durumu 😢 siz sigara kullanıyor musunuz ?
Nigarhacizade Gayurenise Bizde sadece göbek çevresinde. Diğer şeyler hepsi haftasıyla uyumlu. Başka yerde de ultrasona girdiğimde aynısını söylediler. Çünki bebeğim kilo alıyor. Sadece göbek çevresi geride. Göbek çevresi geriliği daha ciddi
Gayurenise Merveelisa gerçekten mi bende dikkat ediyorum dört gündür sürekli muz süt yumurta balık et bulgur pilavı yoğurt falan yiyorum inş rabbim şifasını versin umarım bizimde yakalar şimdi nasıl bebeğinizin durumu
Papatya-Kokusu Gayurenise 1830 gr 45 cm doğdu canım 32 gün küvezde kaldı suan 20 aylık yaşıtlarını yakaladı sağlığımız iyi cok şükür 😊
Gayurenise Deletedmom54555 yok hayır ben sigara kullanmıyorum bendede plesanta direnç gösteriyor bende on gündür gribim ne hikmetse grip olduğum günden bu güne bebekte gerileme olmuş on gün boyunca hiç yiyip içemedim uyku uyuyamadım etkilemiş olabilir miyim diyorum bilmiyoruz diyorlar mesela bazı doktorlar kan sulandırsın diye aspirin falan öneriyormuş
Deletedmom54555 Gayurenise bıraktım bende sigarayı çok üzüldüm 😢 ama sigaradan ziyade bende grip oldum ona bağladım sonradan . Dediğiniz gibi kan sulandırıcı veriyorlarmış belki korona oldum atlattım haberim yok
Gayurenise Deletedmom54555 belkide bilmiyoruz ki 😔 allahım hayırlısını yazsın çarşamba günü kontrolüm var bekliyorum
Gayurenise yigitege_annesi evet benim iki hafta önce yapılan ölcümleri neyse ona uyumlu çıktı gelişim göstermemiş
Deletedmom54555 Gayurenise benimde haftaya cumartesi kontrolüm var inşallah gelişme gösterir bebeklerimiz 🥲 annelik ne zormuş şimdiden anladım
Gayurenise Deletedmom54555 kesinlikle daha doğurmadan korkusu endişesi hepsi sardı inş hayırlı haberler alırız