kubraakbas Hafza_38 koşa koşa doktoruma gittim bunun icin 😂 Ben karnımın üst tarafını hissetmiyordum normal rahim gerildigi icin dedi
annesi_ Hafza_38 evet benimde öyle göbek çevremi hissetmiyorum daha ne kadar gerilcek çok merak ediyorum 35.haftaya giricem 3 haftam kaldı doğuma sezeryan olucam geçsin bir an önce zamanda doğursam diyorum son haftalar çok zormuş 🤦🏻♀️