cennetkokulum_ Ya kızlar bisi sorcam vajinamda bebeğimin hıçkırığını hissediyorum ama hareket ederken başını sol tarafımda hissediyorum bu nasıl oluyor yahu anlatın hele
nevarneyokk cennetkokulum_ Bebeğin hıçkırığını vajinanda nasıl hissediyorsun bende hiç olmadı belki başka bir şeydir
honeysmom cennetkokulum_ benim bebem başıyla çok baskı yapıyo o yüzden sürekli tuvaletteyim 😬😁 ama hıçkırık hiç hissetmedim öyle.
Beyzolas cennetkokulum_ o bazen bende de oluyor ya ama 1-2 saate geçiyor yukarı kısımlarda hissediyorum tekrar hareket falan mı ediyor da öyle oluyor acaba bende merak ediyorum 😂
Sevgi123_ cennetkokulum_ hıçkırık gibi bişey bende hissediyorum ama o bölgede değil, her zaman olmuyor ama olduğunda da baya devam ediyo
cennetkokulum_ nevarneyokk yok canım ağrı olmaz mı gece uyutmuyo gündüz yürütmüyo Rabbim yardım etsin
nevarneyokk cennetkokulum_ Benim belim ayakta durursam ağrıyor . Sol kalçam zaten felç oluyor sabaha kadar 😂 Onun dışında vajinaya batma yaşıyorum ara ara sende ne var ne yok
Papatyamevsimi-89 nevarneyokk benim şuan belim kopuyor ya 😞3 dk ayakta kalsam agriyor nasıl iş yapacağız biz
cennetkokulum_ honeysmom özellıkle namaz kılarken mesela daha çok hissediyorum hıçkırık olduğunu ama hareket ederken başı gibi düşündüm ama poposu mu diye de düşünmüyo değilim
Ness3 Geceleri uyku haram oldu bel kasık bacak ağrısı yüzünden… 32+4teyim artık çok zor gerçekten. Ayakta durunca wc ye koşuyorum. Biri yazmış ya gündüz yürütüyor akşam uyutmuyor diye tam özet bu bence helal olsun 🌺😊
cennetkokulum_ Ness3 Ben yazdım kuzum onu 🤣🤣ben her türlü tuvaletim geliyo otururken ayakta yatakta 🤣🤣hatta tuvalete girip de oturamadan kacirdigim bile oluyo🤣🤣
nevarneyokk cennetkokulum_ Oyy kuzum o mide yanmasıda bende olmadı ama onun dışındakiler var bebiş kız mı erkek mi
cennetkokulum_ Beyzolas evet evet aynı durum bendeki de işte bilmiyorum ki napiyolar içerde bu bebeler 🤣🤣ultrason cihazi da yok ki bi baksam incelesem🤣
cennetkokulum_ nevarneyokk ınanır mısın bebiş ne şu an bilemiyoruz önce erkek sonra kız dediler doğuma kadar kesin olarak ogrenemicez sanirim bekarken dizi izlerken doğuma kadar öğrenmicez diyorlardı kinardim saçma bulurdum başıma geldi 😅😅😅