Ben doğum yapmadım fakat ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı oraya aciline gittim hiç memnun kalmadım ağlayarak çıktım ortamı pis bi çatala sinirli bi ses tonuyla oturttular tavırlar hep sinirli ortam kötü orada kendimi çok kötü hissettim eşim dışarda bekliyordu bi yarım saat ağladım dışarda(Tabi çalışanlar yoğunlar ve onlarda insanlar nöbet vb tavırlara bişey diyemeyeceğim biz bi gün uyumayınca bile gergin oluyoruz evde işleri zor) şimdi hamileyim gazide hocaya gidiyorum şükür memnunum doğum için net değilim ama güzel Gazi öneririm