Ben ilkinden faydalandım kızlar şimdi 2. Ye hamileyim burdada alıcam şöyle anlatim size 32 haftanıza kadar son 90 gün sigortanızın olması yeterli 32. Haftanıza geldiğinizde çalışmayabilir raporu alıyosunuz sadece doktorunuzdan bu kadar 😊 sonra devlet adınıza yatırıyo zaten