Kızlar benim İlk doğumum Normal Doğum Oldu. Hiç doğum yapmayanları korkutmamak Adına pek bi şey anlatmak İstemiyorum.Ama sorun şu ki 22 saat süren suni sancılı bi doğumdu ve bebeğin kalp atışaları değişmişti artık doğumhane masasında :/ tabi akabinde rahme dayanmış çocuğu sezeryanla alamayacakları için en son ebeler tepiniyordu üstümde çocuğun çıkması için.Bu yüzden yemin ettim bir daha normal olmam diye. Sonrasında makat yırtılmasından 6 ay tedavi gördüm çünkü zorlanma kaynaklı kanlı büyükabdest geliyordu ve emzirdiğim için ilaçda vermediler çok zorlu bi süreçdi. Şimdi Hamileyim ve inşallah 11 kasım planlı ve kendi isteğimle Sezeryan olacağım, doktorum her ne kadar yapma etme desede.
Ve şu ki Benim Gibi Olan Var mı Aranızda ?
Yada Sizler benim yerimde olsanız ne yapardınız?Sizce doğru mu yapıyorum ?