32.haftamda erken doğum riskim vardı bebeğim en azından 34. Haftaya kadar dayansın belki küveze girmez sağlıkla yanımda olur dedim çok şükür 37. Haftaya girmemize 2 gün kaldı bile küveze girmez bu saatten sonra diyorum ama 37. haftasında bebişi küveze giren anneleri görüyorum. 37.haftasında doğurup bebeği küveze girmeyen var mı? Bebeği küveze girenler ne için girdiler acaba?