bus0138 benmde suratım berbat oldu ilk dört ay çok kötüydü cildiyecye gittim nilera limonlu sabun verdi trendyolda var hemen alıp kullanblrsn o kuruttu bide izler için azelderm diye bir krem verdi o sanırım 4.aydan sonra yazıyorlar özele gitmiştim ben şimdi beş aylık oldum bı aydır ikisinide düzenli kullandım duruldu Baya ama çok izim var😔