Arkadaşlar ben pozitif çıktım.normalde Perşembe sezeryanim vardı doktor yarın sabah alacağız dedi. Aslında sıkıntı yok ama bebek strese girmesin diye ona da covit bulaşmasın diyeymis sanırım.sizce kızım kovitli mi doğar? Yoksa birşey olmaz mı ? Peki ya doğduktan sonra benden bulasirsa ne olur?ya kafamda bir sürü soru var.var mi bana akıl fikir verecek olan