Rabiakltk5 Buraya resim ekleyemiyorum neyse ense kalınlığı 1.2 kan testi yapıldı orda da 5.60 yaziyo ne demek oluyo hiç anlamadim sizin bi yorumunuz varmi doktora da gidemedim daha kafama takıyorum
Serpil-Harun21 Rabiakltk5 doktora mesaj atsanıza da sorun var yada yok diyor zaten ben sonuçlarım çıktımı diye mesaj attım doktoruma bir problem yok aşkım demişti
Selin12- Rabiakltk5 canim onun değerleri farklı oluyor yaşına göre hesaplanıyor ben bilmiyorum ama belki bilen biri çıkar
Suzanne Bi grafik varsa ordan anlayabilirsiniz çizgi yeşilde olunca risk az sarıda olunca orta riskli kırmızıda yüksek riskli oluyor