Acemi_anne61 valla ben de gelmedim ama şimdiden düşünüyorum ahshaha kızıl yapıp duruyorum son zamanlarda da hep üstüne tarçın attım parlak duruyordu hoşuma gidiyordu şimdi hep dibim çıktı doğurunca aynı renge boyamak istiyorum ya güzel hissettiriyor 😂😂