[silindi] Haftadayim ilişki sonrası kan geldi. Acile gittim ama acilde k.dogum doktoru yoktu pratisyen doktor arayıp durumu anlattı progestan kullanmami söyledi doktor. Hemen içtim yarında hastaneye gideceğim. Çok yoğun bir kanama değil damla damla ama hala geliyor arada. Bebeğin haraketini hissediyorum ama yinede korkuyorum başına gelen var mı ? Şuan yatıyorum.
Serpil-Harun21 [silindi] hareketleri devam ediyor madem birşey olmaz canım ya sadece ilişkiyi yasaklar doktorun büyük ihtimalle ve ilaca birazdaysa devam edersin
Iscn [silindi] 20 li haftalarda bende de oldu sabaha kadr bebek hareketlerini kontrol et demişti doktorum 2-3 gun kanamam oldu ama bir sorun olmadı hiçbsy de kullanmadım bana enfeksiyondan kaynaklı demişti
Mrvtb [silindi] aynı haftalar da aynı olay benim de başıma geldiii☹️ Hemen hastaneye kostuk gece kadın dogum doktoru yoktu acemilik işte geceyi hastanede gecirdik bir dünya hastaneye para verdik🥱ertesi gün doktor geldi hiç bir sorun yok dedi yolladı progestan verdi bir kaç gün de dinlendim okadar
[silindi] Iscn Surekli haraket etmiyor yani zaten yeni yeni hissetmeye başladım haraketlerini ama eskiye göre karşılaştırırsak aynı oranda
[silindi] muhendis_annee İnsallah 🌸 bir kaç kisi olduğunu yazınca rahatlıyorum biraz daha normal geliyor gözüme kanama
Mimik Hareketlerini hissediyorsan, bebebgin bir yere toplanip kasilmiyorsa, endise etme insaAllah iyisinizdir… Bende 9.haftada olmustu iliski sonrasi, rahmin icinden degil de girisinden geliyormis… Hic bisey kullanmama gerek duymadi doktor…
[silindi] Mimik Bir yere toplanmasını anlayamıyorum henüz yeni yeni pıt pıtlari hissediyorum çünkü ne tarafta daha ayırt edemiyorum. Ama eskisiyle aynı şuanda durumu
Mozarella [silindi] fitil de alta müdahale ama. Kafana göre fitil çevirme bence ağızdan dediyse doktor ağızdan al madem kanama var
Mimik [silindi] biryere toplanmasi, gerginlik hissetmen demek… aslinda daha cok kucuk ayird edemzsin desem de, icerden o gerginligi hissedersin, canim cok cok gecmis olsun… Oncekiyle ayniysa, insaAllah sagliklisinizdir….
[silindi] Mrvtb Cok geçmiş olsun canım haataneye ödeme yapmanız kötü olmus evet ama başınızın gözünüzün sadakasi olsun kötü haberdense çok şükür diyelim
[silindi] Mozarella Doktor bir şey demedi doktor sadece pratisyen hekime ilacı almamı söyledi o kadar ama yarın gidicem zaten yarın gdiince sorarım mutlaka