melekanesi Kızlar yarın yani 37+3de sezeryan olacağım inşallah. Tek duam sağlıkla dünyaya gelmeleri ve benimle beraber eve gelmeleri. Dua eder misiniz bize? Hepimiz sağlıkla evlatlarımıza kavuşalım inşallah.
Zynpzmr_2 melekanesi Sağ Salim kucağınıza almak nasip olur inşallah kaç haftalıkken gün verdiler şuan kaç haftadasiniz
Aminella melekanesi sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın canm inşallah banada dua edermisin bende ikiz gebeyim
[silindi] Aminella yaa ailede var mıydı hiç ikizz bende çok istiyorum ya bi sonraki gebeliğim inşallah ikiz olur 🙏🥰
Aminella [silindi] ailede var ben pcos hastasiyim doktor ilaç verdi yumurtam gelişsin diye o ay iki tane gelişti catlatma ignesi vurdum sonra ikiz olduğunu öğrendim çift yumurta
Aminella [silindi] kullanılıyor diye biliyorum adetin 5. Günü başlıyorsun zaten adı letu diye bir ilaç ismi internetten araştır istersen