Masal-07 Bende dün prima bez ıslak mendil stokladım oğluşum doğdu 3 ay 2 günlük 😍 birde dün 15 tane de oğluşuma takım aldım birde hipp mama ve evolvia mama stokladım ama indirimli almadım ben ya bugün 7 de sma 900 gram mama 14,99 muş herkes almış tükenmiş