Karadenizli_ kızlar çok kararsızım biberon markası hangisini seçeyim. hangisi alınmalı hangisi daha iyi malum fiyatlarıda normal değil aldığımda pişman olmak istemiyorum.
Elika0 Karadenizli_ ikisini sormuşsun ama ben dr browns anti colic alacağım canım ona da bi bak istersen
Serpil-Harun21 Karadenizli_ ben avent aldım kız kardeşimde avent aldı oldukça iyi bir marka herkesin tavisyesi
RasimEfemoms Karadenizli_ avent çok çok iyi ikili kampanyaları oluyor 110 TL ye indirimi takip edebilirsen çok iyi olur
Minnakkurabiyeveannesi27 Karadenizli_ kuzum bence lansinoh almalısın avent anne göğsüne çok yakın o yüzden bebekler anneyi reddetti o yüzden lansinoh en iyisi
Karadenizli_ Elika0 aslında çok kararsızım ya. sadece en çok bu ikilinin ismini duyduğum için bunlara yöneldim
gencanneyim Karadenizli_ ben Chicco Naturalfeeling Cam Biberon 0 Ay+ tercih ettim. İndirimdeyken amazondan 80 tlye aldım. Şu an baktım hala indirim var. 😊
Karadenizli_ gencanneyim kız fiyatları da az buz birşey değil hadi olmadı başka alayım desen olmuyor. o yüzden çok kararsız kaldım.
Mevludedamgaci Karadenizli_ bende avent aldım araştırdım tecrübeli anneler de avent önerdi bakalim inşallah memnun kalırız 🥰
[silindi] bende çok kararsızım ama galibe lansinoh alacağım ,hoşgeldin bebek seti var 3lü .3 tane ayrı ucu var her dönem için .2 de biberon var içinde bir büyük bir küçük .burdakinden https://app.hps.im/d7ct/bb80f38c
lunam [silindi] çok araştırdım, ben de bundan aldım. Biberon önemli, meme reddi yapmaması açısından. Lansinoh bu konuda dünya genelinde önerilen markalardan.
Karadenizli_ lunam evet onuda duydum ama çok avent öneren de var. indirim giricek ya alayım indirimdeyken diyorum. ama kararsız kaldım. malum fiyatlar normal değil.
Serpil-Harun21 Karadenizli_ ben cam aldım plastikte bakteri çok birikiyor temizliğinde zor camı kaynatmak bile yetiyo
Elika0 Karadenizli_ dr browns bakarsanız gaz yapmıyor bebeğin kolik olmasını önlüyor çok öneriliyor doktorlar tarafından meme reddi de yaşatmıyormuş bakın isterseniz ona da
RasimEfemoms Karadenizli_ ilk başlarda cam. Belli bi yaşa gelince biberonu atmaya başlıyor. Atmaya başladığı andan itibaren de plastik 🥰
gencanneyim Karadenizli_ Haklısın. Ben de bayağı araştırıp aldım. Özellikle ,materyalleri beni tatmin etti.