Kafamanya Sabah yazmıştım sıvı geliyo diye doktorum yatısımı yaptı cıger geliştirici vurdular 35+2 haftam bu haftada böyle olan atlatan yada doğum yapan var mı ?
Dilaratkn55 Allah bir avazda doğurmanı nasip eylesin sağ Salim sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏❤️
Serrammm Korkma çok erken değil yine zamanına yakın bir hafta sağlıkla kucağına alıcaksın inşallah stres yapmana bile gerek yok 🙏