HiranurA
Bu hastanede dogum yapip memnun kalan var mi
DilekErol
Ben Doğum yapmadım ama geçen gece sıkıntıdan dolayı acile gitmiştim ve kadın Doğum da kontrol etmesi gerekiyor dediler Doğumhanrye çıktım iğrendim tırstım resmen İnsana saygı hiç YÖK yanımda bir Doğum odasına iki hastayı birden aldılar hiç hoşuma gitmedi
AyglGrbz
Ben de merak ediyorum iyi diyen de var kotu diyende