@ozgese-s Kesinlikle öyle. Karşıdaki neler yaşıyor, neler hissediyor asla empati yapmadan bozmaya çalışıyor devamlı. Aklınızdakini rahat rahat soramiyorsunuz bile adamın tepkisinden çekinmekten. Sadece biliyormuş gibi başka doktorların söylediğini ifade etmenize bile izin vermiyor. Bugun sorunlu bi şekilde ayrıldık, canımızi fazlasıyla sıktı. Kafama cok taktım sosyal medya hesabından yazdım, beni engellemiş. Böyle basit de bi hareket yaptı. Asla karşıdakine olması gereken değeri verdiğini düşünmüyorum. Google’de birsuru olumsuz yorum da vardı sildirmiş sanırım, öyle olunca herkes memnun mu ayrıldı sanıyor acaba. Cok yazık