Busrakpl1 Kızlar merhaba cuma günü doğum yaptım sütüm yeni yeni gelmeye başladı bebek tam tutamıyor anlık emip uyuyor göğsüm çok sertleşti patlayacak gibi inanılmaz ağrıyor sıcak havlu sağma filan yapıyorum ama hala aynı ne yapmam gerekiyor geçer mi bu 🥺
Dilaratkn55 Busrakpl1 canım bende yeni doğum yaptım 4 gün oldu benimde öyle süt dolduğu için göğüsler şişiyor bebek emdikçe yumuşuyor benimde acıyor kendi sütünle memenin uçlarını ovala
Esmakorkmaz Busrakpl1 Mastit olmuşsunuz bol bol emzirmeye çalışın süt kanallarınız tıkandığı için böyle olur. Memeye soğuk kompres yaparsanız ağrısına ve ateşine iyi gelir. Ilık bi duşa girin duşta masaj yapın güzelce o şiş bölgeye. Bebeğiniz emmiyorsa bile siz sağım yapın bol bol emzirmek ve masaj yapmak bunun çaresi.
Volkitolki Busrakpl1 sütğ boşaltman lazım süt kalmış ve süt bezlerin şişmiş büyük ihtimal ile Bebeğin emerken kafasından tut memeye daya sıkı sıkı tutmasını sağla malesef bende yaşadım tam kavramayınca az emiyorlar sonra da göğüs şişiyor su sefer hiç almıyor
tugbadugan0000 Busrakpl1 benimde 26gunluk, benimde bazen serleşiyor o yüzden sağıyorum ama pek işe yaramıyo emzirdikçe duzeliyo
Birgul Busrakpl1 İçerde süt bırakmamanız gerekiyor sağmanız ve boşaltmanız lazım bebeğiniz yeterince çekmiyorsa içerde süt kalır ve market olabilirsiniz.