Merhaba hanim kardeslerim bilgisi olan lütfen yardimci olsun veya dusuncelerinizi benimle paylasin lütfen allah rizasi icin . Bu ay ayin 21 doktor randovum vardi doktor bakti ve yumurtan 22mm olmus dedi 14 gun sonra gel hamilelik testi icin dedi ben 14 gun bekleyemedin adetime tan 10 gun varken erken hamilelik testi yaptim 5 tane tam hepisi bariz bi sekilde positiv cikti adetim 5 kasimda gelemsi gerkiyordu gelmedi yarin doktor kontrolum var bugun yine test yaptim birinde cikti ikisi de cikmadi sizce neden bide cok daha belirgin cikmasi gerekmiyormuydu yine ayni netlikte cikti