hilalsahin35 ben de sizin gibi reflu ve gastrit hastasiyim. Bana neyin dokundugunu bulup onu yememeye calisiyorum. Kiymali seyler bana acayip dokunuyor ve Gecen hafta 16 Saat mide yanmasi cektim. Butun gece sirtima vuran mide agrisi ve yanmasi cok kotuydu. Muz ve soguk bir bardak sut ictim. 3-4 sana sonra yanmasi gecti. Ama ben de bittim ☹️Her aksam uyumadan 1 saat once elma yiyin. Cok iyi geliyor. Suan reflum yuzunden alerjik faranjit yasiyorum. Butun gece oksurmekten icim disima cikiyor 😖 29+2