Leylasiva21 bende tam olarak sen gibiyim valla kuzum benimde 1 tane düşüğüm var her hafta doktordayım bişey varmı yok mu diye gidiyorum içim rahat etmiyor çünkü aklımda birsürü şey dönüyor acaba kalbi atıyor mu acaba bi sorun var mı vs vss. 12 hafta olmuşsun bile maşallah atlatmışsın korkulu zamanları bence için rahatlasın artık☺️