Alyadua10 Devlet hastanesinde yumurtlama geliştirici iğne gonal f menopor gibi iğnelerle çatlama iğnesi vs takip yapıyor mu ? Daha once hep özele gittim. Bilmiyorum hiç. Bilgisi olan söyleyebilir mi
Aslaninannesi01 Alyadua10 üniversite hastanesinde yapıyorlar aşılama tedavisi olursa ilaçlar için rapor çıkıyor
mbt34 Alyadua10 kadın doğumun infertilite bölümüne gitmeniz gerekiyor, direk aşılama yapanlar da var, önce ilaç kullanıp sonra aşılamaya geçenler de. Şartlarınız uyarsa rapor da çıkıyor ilaçlar için.
EmnChn Alyadua10 devlette takip ediyorlar. Çatlatma iğnesini hiç ödemiyor. Gonal f in bir kısmını ödüyor.
Alyadua10 Aslaninannesi01 yaşadığım yerde üniversite hastanesi yok. Normal devlet hastanesi var . Gitsem takip yapmazlar mı
mbt34 Alyadua10 genelde araştırma hastanelerinde ve üniversite hastanelerinde oluyor ama bulunduğunuz yerde yoksa gidip sormak lazım. Bir kez randevu alıp gidin hem bilgi alırsınız hem de seçenek varsa yönlendirirler.
Alyadua10 Aslaninannesi01 ya ben daha önce özele gidiyordum ama maddi acıdan yıprandık biraz o yüzden devlete yaptırmak istiyorum ama gidince ne demem gerek bilemedim
Aslaninannesi01 Alyadua10 çocuk isteminiz olduğunu söyleyin bu zamana kadar uygulanan tedavileriniz varsa söyleyin en azından tekrar uğraştırmazlar uygun tedavi yöntemyle devam ederler