Duru-Deniz Herkese merhaba 20. Haftamdayım bugün detaylı ultrason da doktor bebeğin kafasında kist olduğunu ama önemsiz olduğunu ilerde kendi kendine geçtiğini söyledi ama kafam çok karıştı böyle bi durumla karşılaşan oldu mu acaba
Eyisa Duru-Deniz bizimde vardı canım koroid plus kisti ydi adı galiba 23. Haftamdayım doktorum kaybolmuş ddi çok şükür içimi ferah tut geçer Allahm izniyle
Yagmurdgdgn13 Duru-Deniz ben de tam 20 haftalık hamileyken çocuğun beyninde sıvı var denmişti ben ortalığı ayağa kaldırıp ağladım doktor beni zor sakinleştirdi. Kesinlikle bi soruna yol açmayacağını önümüzdeki haftalarda geçeceğini söyledi bi dahaki ay kontrole gittiğimde gerçekten yoktu. sebebi de daha oluşumunu tamamlamadıgı içinmiş. Aklına kötü düşünceler getirme. Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah