Yasemin_2 Kızlar merhaba 17 haftalık gebeyim göbek deligimde agrı oluyor sanki üstüne bastrılıomuş gibi normalmidir endişenilecek bişey varmı
Mehtapca06 Bilmiyorum ben hiç öyle birşey yaşamadım bir doktora git istersen plesantayla alakalı olabilir