Pisicik marbling10 2 tane aldım zaten kısa süre giyebiliyorlar gerisi pijama tulum onlarda hiç yenidoğan almadım 3-6-9 ay aldım
marbling10 Firdevss167 Anam🤭😂 erkek bebek biraz riskli de koz bebek çok iri olmaz herhalde 🤷 bir de benim 37 de sezaryen olacak, minnak doğar biraz herhalde ☺️ 4 tane 5 li takımım var yenidoğan, gerisi 0-3 aylık 3-6 aylık falan aldım
Firdevss167 marbling10 Bende 38+5 te sezeryan doğum yapmıştım oğlum 4.150 gram doğdu yeni doğan takımların hiç birini giydiremedim hepsi boşa gitmişti ☺️ 0-3 ay aldığım takımları giydirdim yeni doğduğunda şuan 3 ay 2 günlük oğlum 6-9 takımlar bile dar geliyor neredeyse 12 ay giyecek az kaldı ☺️ Yeni doğan takımı çok almak mantıklı gelmiyor bana hepsi boşa gitti benim çünkü bebeğim iriydi zaten hemen de büyüyorlar 🥰
Deletedmom_33 marbling10 11 parça, 2 tane 5li, 2 tane 3lu aldim yeter diye tahmin ediyorum. Diğerleri 3-6 ay büyük giydiririm en kötü
Gamzela123 marbling10 ben 2 tane 10lu hastane çıkışıyla başta baya idare ettim. Sonra 2-4takım aldım yetti.
civcivimmm marbling10 5 li takım 1 tane yeterli hiç 10 lu takım olayına girip boşuna masraf etmeyin kalanını hep 3 lü 2 li takım olarak alın yeter heleki takımların eldivenleri falan hiç kullanılmıyp desem yeri çünkü bol oluyo çıkıyo bebek çorabı candır. Toplamda 10 takım kıyafet bence yeterli heleki yaz bebeğiyse zaten sabah yıkasan akşama kuruyo ve aşırı çabuk büyüyorlar. İlk bebeğinse fazla alman çok önemli değil tabiki ikinciyi düşünüyosan saklarım oda kullanır diyosan o başka
2erkekannesiii 2 tane 5′li hastane çıkışı alacam yeterli oda yeni kıyafeti olsun diye geri her şey fazla fazla var abisinden kalan kuzeninden gelen
MelekAlyaM marbling10 10 set aldım ben yeterli sanırım 5 li olarak. 4 tanede sadece alt üst takım aldım 10 tanede zıbın aldım ayrıyetten 5 şapka 5 eldiven
balbocegim27 marbling10 3 tane aldım 5 li olanlardan küçük gelir dedim ama 3.5 kg doğduğu halde kayboluyo içerde
ElifB08 marbling10 10’lu hastane isimli ve nakışlı yaptırdığım için aldım yoksa almazdım ☺️ Ekstra içinde zıbın, battaniye, ağız silme mendili, mama önlüğü, birde tulumu oluyor 🥰
Dilekleklek marbling10 hastane cikisi icin bir tane 10 lu takim aldim o penye battaniyem yoktu diye bi tane olmus olsun dedim Bi tane de hastanede nolur nolmaz diye yedek 5 li takim aldim Gecenlerde de bimde 20 liraya dusmustu organik olan 5 li takim ondan aldim Onun haricinde tek tek genelde aldim bir de kuzenim kizindan kalan kiyafetleri verdi o yuzden cok bise almadim