AselLinaMom benim 4. Haftada kanamam oldu kese vardı bebek yoktu ultrasonda görünmüyordu yani belki de daha küçüktü tam hatırlamıyorum alttan bakmak istediler kanamam şarıl şarıl olmasına rağmen izin vermedim sen vermedikçe yapamazlar yapmazlar yani önüne bi kağıt koyuyorlar imza diye niye yaptıriyim sorumluluk bile almıyorlar çok şükür şuan 23 haftalığım isteme ben hiç güvenmiyorum öyle şeylere bebek oluşana kadar bekle bende öyle yaptım