Sevcan_altunkaya normal kuzum kilosu kiminin önde oluyor kilosu ama önemli olan sağlıklı olması , ben de normal istemiyorum sezeryan düşünüyorum 38. Haftamda şu an 32+2 deyim bebeğim 2 gün önce kontrolde 2120 kg idi ben de sezeryan istedıgım için 38. Haftaya kadar en azından alabildiği kadar alsın istiyorum, doktor eğer özelse size bırakıyor seçimi normal ya da sezeryan diye . Bol bol süt yoğurt, yumurta , tahin pekmez , meyve( ama. Çok yersek şekerimiz çıkar ) muz , kaşar .. bunlar bebeğe kilo aldırıyor