Seda9507 Merhaba bayanlar 29+1 haftalık gebeyim. Sol kasık kısmımda nabız atması gibi birşey var dokununca da hissediyorum dokumadığım zamanda hissediyorum nedir bu acaba bilgisi olan varmı?
Zeyyyn Seda9507 yok canım hıçkırması güzel birşey çiğerlerinin geliştiğini gösterir gelişimi iyi demek ki
asbehra Ben 9+4 düm bende de sol tarafım da oluyor bi kaç kere daha oldu hatta benim ki neyin nesi 😂😂