Kızlar ilk doğumum sezaryendi normal doğumdan sezaryene döndü maalesef tam bir travma.O yüzden ikincisinde planlı sezaryen olacak fakat şunu merak ediyorum ne zaman hastaneye gidilecek illa nişan gelmesi gerekmi yani sezaryene almak için neyi bekliyorlar?suni falan veriliyormu