KevserUzun Aynı haftada bende de olmuştu. Doktor endişenme dedi. Adet olmadığım için eski kan dedi. Korkmamız gereken kırmızı renkli olanmış. Ama yine de doktoruna gitmelisin
Aysesare Deletedmom15257 emin ol bu konu da az çok hepimiz bilinçliyiz ☺️ Ben sadece benim gibi 6.hafta da olan arkadaşlarımın yorumunu aldım. Doktora tabiiki de gittim
Tusem Bende de 12. Haftaya kadar ara ara geldi. Gitmiştim ve doktor progestan verdi baska doktora başladım bırakabılırsın dedi. Çünkü o gelen akıntı adetın bıraktıgı kalıntılarmış içerdeki pis kan akıyor yani. Sen yinede git tabiki.
Elifea Aynı şeyi yaşamış biri olarak içini rahatlatman ya da var olan bir sorun varsa ortaya çıkması için gitmeni tavsiye ediyorum. 5. Haftamda kahverengi lekelenmelerim oldu sonra kırmızı kana döndü hastanede bile yattım lütfen ihmal etme