Bebegmbenm Deletedmom16362 Trendyol siyah inciden alışveriş yapmıştım çokta memnun kalmıştım bir seneyi geçiyor ama
Bsrbsrrr Deletedmom16362 bende aldım çok kere güzel ürünlerini beğeniyorum beden konusunda belki 1 beden büyük tercih edilebilir tabi pijamada ne kadar rahatlık sevdiğinize bağlı
Deletedmom16362 Bsrbsrrr Doğumdan sonra giymek için istiyorum şu an 63 kiloyum ama bilemedim beden konusuni🤷♀️
Bsrbsrrr Deletedmom16362 55 lerdeyim ben M alıyodum biraz daha bol olsun isterdim L deneyebilirsiniz yada alın ona göre tekrar sipariş verirsiniz:)