Merhaba hanimlar suan tam 37 haftalik hamileyim geçenlerde de buraya yazmıştım bebegimin kilosu çok düşük diye. 2 haftadir kontrol altindayim sürekli bebekte gelişim varmı diye bakılıyor ama hafta arasında bebeğin kilosunda ve boyunda cok gelişim olmadığı için doktorum perşembe günü artik doğum kararı aldı. Yarin sabah Sunni sanci verilip doğum yaptirilacak. Bebeğimin herseyi normal herhangi bir sağlık sıkıntısı yok ama kilosu çok düşük 1.800 gram suan doktorun söylediği. Benim gibi bu kilolarda doğum yapan varmi. Cok korkuyorum bebegime birsey olacak diye. Doktorum hicbir risk görmüyor bebeğin durumuna göre belki küveze bile girmez diyor. Bilgisi olan basina gelen varsa yazarsa cok sevinifim