Bizim bebekken bağlamışlar. Alnı, kafa yapısı düzgün olsun diye. Tabi sımsıkı değil maksat şekillendirmek. Sürekli bebeğin kafasının yönünü değiştirin sağa, sola, yüzüstü yatırın derler ya aynı mantık. Ama şimdi çocuğum doğsa yapar mıyım bilemiyorum 😄