Kızlar bende cuma gunu doğum yaptım mecburi spinal anestezili sezeryan oldum ekstra katater taktırıp ağrılarım için epidurel yaptırdım herkesin doğumu kendine özel kesinlikle benim doğumum çok güzel Geç ti sadece ilk ayağa kalkarken iki büklüm kalktım onun harici hiç korkulacak gibi bir şey olmadı millet sonda çıkarken bile ay ne kadar acı veriyor bilmem ne diye efsanevi bir hikaye uydurmuş hiç acı hissi olmadı bende eve geldikten sonra idrarmi tutamadım 1 gün o da hasta bezi ile çözüm oldu o kadar doğumda sadece iğne vurulurken bir tik ağrınız oluyor o kadar inanın benim canım o kadar tatlı ki iğne yaptırmaya bile korkan bir insanım ama çocuğunuzu kucağınıza aldığınız andan itibaren herşey geçiyor 🥰