oglusunakavusmayibekleyenanne kızlar bugün rahimime baktı doktor açılma varmi diye biraz fazla kastim kendimi canım yandı eve geldiğinde 1 parmak kan vardı koyu renkte acaba kendimi zorlandığım için mi oldu ya acile gitmem gerekir mi😔😔😔
Kubra3458 oglusunakavusmayibekleyenanne Ben çatı muayenesi olduğumda doktor leke veya ufak kanama olabilir endişelenme demişti ben de olmamıştı ama normal demek ki
Nurr oglusunakavusmayibekleyenanne canim bende de oldu korkmana gerek yok ama cok gelirse doktoruna danis