Kızlar 22 haftalık hamileyim 3 gün önce serklaj dikişi ameliyatı oldum, şimdi 2 dk ayağa kalkayım diyorum başım dönüyor, bi kaç sorum olacaktı sizlere sürekli yatmadan belim ağrıdı koltukta ayaklarımı uzatarak otursam sorun olur mu dikişler için, yerde oturup yemek yemek sakıncalı mı acaba doktor bağdaş kurup sakın oturma dedi ama normal dizlerimi katlayarak oturmakta mı sakıncalı bilmiyorum eğer öyleyse masada yiyim diyorum , ne zamandan sonra kalkıp yavaş yavaş ev işi yaptınız çok ağır işler olmamak kaydıyla, ben kaynanamgille yaşıyorum yemeğimi odama getiriyor bi de kadının hasta çocuğu var bana mı baksın ona mı kalkıp hazırlayıp oturacak durumum olsa ben yaparım ama bana da yasak ne yapmam gerekiyor