Semadeniz Dünden beri haraketinden çok vajinama 2-3 an baskı yada tekme hissediyorum. Yaşayan var mı?
Limonveannesii Semadeniz 27. Hafta bitmek üzere benimde aynı durum var vajinamda baskı hissediyorum idrar kaçıracakmışım gibi hissediyorum hatta
cinardefnemoms Semadeniz 😂😂 yok canım korkma normal batma hissi oluyo sanki dışarı cikicak gibi ittiriyo kendini. Ben hep kasıkta hissediyorum hareketleri druma dedim şaşırdı elleri var orda dedi bayadr da öyle dedim elleriyle desiyo anlaşıldi kurcaliyo sanki pıtır pıtır 🤣🤣
Semadeniz cinardefnemoms benimki pozisyon itibari ile eli orda değildi en son belki değiştirdi 😀 kendileri takılsında başka birşey olmasın Allah korusun 💚
Ezginurklc Ya bende 22. Haftadayım baskı yapıyor sürekli idrara sıkışık hissediyorum kendimi normal mi acaba
muges44 38.haftam iliklerime kadar deşiliyorum😂😂ilerleyen haftalarda daha da çok baskı oluyor, dayanılmaz😬
Sblatc Semadeniz bende de 20 li haftalardan beri oluyo. Normal yani. Hele aniden idrar kesesine baskı yapınca insan altına yapacak gibi oluyo aniden