Sakinem212 bende bu haftaya kadar hiçbir bilgi almamıştım doktorumdan hep iyi deyim gecistiriyordu ama bu haftaki kontrol de kilo boy suyu filan hepsini söyledi çok şükür bide şeker yükleme testi yaptık bide kan uyuşmazlığı ignem var di onu yaptık ama hala kalcam ve bacaklarım ağrıyor yürümek istemiyorum resmen çok zorlniyorum