Zub34 rica ederim,nakit 380 kart 450 TL dediler tabi yılbaşından ötürü zam gelir muhtemelen. Valla ben çok memnun kaldım ayrıntılı inceledi anlattı gülerek sohbet ederek geçirdik yaklaşımını çok sevdim di mi oğlum hadi oğlum falan diye bebeğimle konuşarak inceledi hep 😊